aku dan kenangan

Assalamualaikum teman-teman

kadang-kadang kita menunggu dan menghitung setiap detik untuk melangkah ke depan mencari sesuatu yang bermakna
dalam kehidupan..

Langkah kita diatur setapak demi setapak dan ada
kalanya berlari pantas meninggalkan bekas lengkuk tanpa cuba untuk menoleh ke belakang atau berpatah kembali..

Selangkah kita melangkah, ada sesuatu
yang menunggu di depan.. ada kalanya di situ ada sesuatu yang kita impi dan harapkan..namun kadang-kadang kita lupa, setiap langkah yang sudah jauh ke depan, kita telah meningalkan sesuatu yang sebenarnya amat bermakna dan kita akan merinduinya di satu saat. paling pasti, ia akan menjadi memori indah yang akan dikenang dan tidak akan berulang.

Monday, September 8, 2008

MR.NIK

Posted by Picasa
assalamualaikum
kadang-kadang aku bertanya kepada diri, di mana kawan-kawan lama yang pernah aku kenali? malah terdetik juga dihati, adakah mereka masih mengingati aku seperti aku mengingati mereka...ingat...namun di mana mereka...untuk aku cari dan hubungi.
ingat wei ko gu-gu lamo, to'bak pon...setiap hari akan ada kawan baru namun aku sentiasa ingat suatu ketika aku juga ada kawan(gu) yang [ernah menempuhi kehidupan bersama.
WHERE ARE U MY FRIEND?

No comments:

aku

aku
zaman sekolah